Specialist principal, Direcția consultanță și instruiri (perioadă determinată)

Agenția Achiziții Publice
Data limită de aplicare - 03.03.2019, 17:00
Data limită de depunere a documentelor a fost prelungită.

Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului

Sarcini de bază

  • Identificarea calitativă a necesităților de instruire și a grupurilor țintă.
  • Realizarea planului anual de instruire, curriculumului de instruire.
  • Elaborarea calitativă a instrucțiunilor, materialelor, prezentărilor, studiilor de caz, etc, utilizate în cadrul programelor de instruire.
  • Realizarea activității de informare cu privire la programele de instruire, publicarea comunicatelor și menținerea legăturilor cu participanții, precum și pregătirea, organizarea și participarea la seminare.
  • Acordarea suportului metodologic și consultațiilor pentru instruirea tuturor actorilor implicați în realizarea achizițiilor publice cu ajutorul tuturor mijloacelor de comunicare disponibile.
  • Asigurarea evidenței și circulației documentelor.
  • Salariul de funcție

    5270

    Tip de angajare

    Perioadă determinată

    Condiţiile de participare la concurs

    a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) posedă limba moldovenească şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă; e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

    Cerinţe specifice pentru participare la concurs

    ?  Studii superioare în domeniul economic sau administrare publică;
    ·  1 an de experiență profesională în domeniu;
    ·  Abilităţi de utilizare a computerului;
    ·  Abilități de comunicare și lucru în echipă;

    Documente ce urmează a fi prezentate

    • Copia buletinului de identitate
      Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
    • Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
      Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
    • Alte documente necesare:
      Alte documente necesare: - formularul de participare;
      - copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
      [1] Formularul de participare poate fi găsit în compartimentul https://cariere.gov.md/usefull-info.  [2] Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-amil, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. [3] Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

    Modalitatea de depunere a documentelor

    • Alte modalități - Prin poștă sau personal la adresa șos. Hîncești 53, et. 2;Prin e-mail: resurse.umane@tender.gov.md

    Bibliografia concursului

  • Legea  nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achiziţiile publice;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 134 din 09.03.2017 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea, precum și efectivul -limită al Agenției Achiziții Publice;
  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 667, 27 mai 2016 privind aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziţii;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziții publice;
  • Hotărîrea Guvernului nr.1418 din 28.12.2016 pentru aprobarea aprobarea Regulamentului cu privire la modul de întocmire a Listei de interdicţie a operatorilor economici;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 665, 27 mai 2016 privind aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice de valoare mică;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 668, 27 mai 2016 privind aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice folosind procedura de negociere;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 669 din  27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări;
  • Legea  nr. 190  din  19.07.199 cu privire la petiţionare.
  • Hotărîrea Guvernului nr. 987 din10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 986 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender);
  • Hotărîrea Guvernului nr. 985 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind acreditarea platformelor electronice de achiziții în cadrul Sistemului informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender);
  • Hotărîrea Guvernului nr. 705 din 11.07.2018 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului informaţional automatizat „Registrul de stat al achiziţiilor publice” (MTender);
  • Hotărîrea Guvernului nr. 1332 din  14.12.2016 cu privire la aprobarea Strategiei de dezvoltare a sistemului de achiziţii publice pentru anii 2016-2020 şi a Planului de acţiuni privind implementarea acesteia.