consultant superior în Direcția generală administrare patrimoniu

Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova
Data limită de aplicare - 10.04.2017, 17:00

Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului

SCOPUL FUNCȚIEI:
 
Acordă asistență informațională, organizatorică și documentară Direcției generale administrare patrimoniu
 
SARCINI DE BAZĂ ȘI ATRIBUȚII:
 
- monitorizează şi informează șeful Direcției cu privire la ședințele de lucru, ședințele Biroului permanent, alte evenimente de importanţă majoră;
- acordă asistență șefului Direcției privind comunicarea cu autoritățile publice și reprezentanții societății civile;
- ţine evidenţa tuturor  apelurilor, mesajelor şi a altor informații parvenite;
- culege texte, selectează informaţii, perfectează documente necesare desfăşurării activităţii Direcției;
- pregătește scrisori de răspuns la petiții, demersuri, solicitări și alte materiale adresate Direcției, în conformitate cu indicațiile șefului Direcției;
- pregăteşte, după caz, mesajele de felicitările din partea șefului Direcției;
- asigură recepţionarea, distribuirea și remiterea corespondenţei aferente activității Direcției;
- înregistrează și ia la evidență corespondența, exercită controlul executării în termen a rezoluțiilor;
- aduce la cunoștința tuturor angajaților din cadrul Direcției dispozițiile șefului Direcției și a documentelor informative;
- coordonează întocmirea, completarea şi păstrarea dosarelor, precum și predarea lor operativă în arhivă, participă, după caz, la efectuarea expertizei valorice a documentelor;
- participă la elaborarea normelor de reglementare a procedurilor interne de lucru, în special privind gestiunea documentelor și alte domenii de competență;
- participă în grupuri, comisii sau în alte echipe de lucru în anumite domenii sau realizează activităţi în calitate de persoană responsabilă.

Salariul de funcție

4200-4800

Tip de angajare

Perioadă nedeterminată

Condiţiile de participare la concurs


La ocuparea funcţiei publice poate candida persoana care:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat şi limba rusă;
- posedă o limbă de circulație internațională (nivel B1);
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
- are studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice respective;
- nu a fost destituit dintr-o funcție publică (în ultimii 3 ani);
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie. 

Cerinţe specifice pentru participare la concurs

- minimum 1 an de experienţă profesională în domeniu;
- studii superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul management, administrație publică, juridice;
- cunoașterea legislaţiei de domeniu a Republicii Moldova și a actelor normative interne;
- posedarea limbii de stat și a unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
- posedarea tehnicii de operare la calculator: Ms Office, Ms Windows.

Documente ce urmează a fi prezentate

  • Copia buletinului de identitate
    Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
  • Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
    Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
  • Certificatul medical
    Dacă în fișa postului pentru funcția respectivă, sunt stabilite cerințe speciale de sănătate
  • Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
    Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
  • Alte documente necesare:
    -    formularul de participare la concurs completat (a se vedea pe www.parlament.md)
    -    o fotografie (format 3x4)
    -    copiile diplomelor de studii
    -    copiile certificatelor de perfecţionare profesională şi/sau specializare, de conferire a titlurilor ştiinţifice
    -    scrisori de referinţă
    -    adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (F-086)
    -    cazier judiciar sau declarația pe proprie răspundere.

Modalitatea de depunere a documentelor

  • Alte modalități - Prin poștă, email sau personal.

Bibliografia concursului

1. CONSTITUŢIA REPUBLICII MOLDOVA din 29 iulie 1994
 
2. LEGEA pentru adoptarea Regulamentului Parlamentului
    nr.797-XIII din 02.04.1996
 
3. LEGEA cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
    nr.158-XVI din 04.07.2008
 
4. LEGEA privind Codul de conduită a funcţionarului public
    nr.25-XVI din 22.02.2008
 
5. LEGEA privind transparenţa în procesul decizional
    nr.239-XVI din 13.11.2008
 
6. LEGEA privind accesul la informaţie
    nr.982-XIV din 11.05.2000

Funcții publice similare

Cancelaria de Stat

Consultant superior în Direcția afaceri europene, Biroul pentru integrare europeană (responsabil pentru domeniile - știință, tehnologii, societate informațională, politici în domeniul audiovizualului, educație, tineret, cultură și sport).

Cancelaria de Stat

Consultant principal în Direcția afaceri europene a Biroului pentru integrare europeană (responsabil pentru domeniile - politici sociale, egalitate în șanse, angajare în câmpul muncii și sănătate publică)

Cancelaria de Stat

Consultant superior în Direcția afaceri europene, Biroul pentru integrare europeană (responsabil pentru domeniile - politica industrială și antreprenorială, sectorul minier și al materiilor prime, turismul, protecția consumatorului, dreptul societăților comerciale, guvernanță corporativă și sistem de impozitare).

Cancelaria de Stat

Consultant principal în Direcția afaceri europene a Biroului pentru integrare europeană (responsabil pentru domeniile - agricultură și dezvoltare rurală, pescuit, politică maritimă, dezvoltare regională, cooperare la nivel transfrontalier și regional)

Cancelaria de Stat

Consultant principal în Direcția afaceri europene a Biroului pentru integrare europeană (responsabil pentru domeniile - dialog economic, management finanțe publice, statistică, servicii financiare, clauze de control și antifraudă)