SCOPUL FUNCȚIEI:
Acordă asistență informațională, organizatorică și documentară Direcției generale administrare patrimoniu
SARCINI DE BAZĂ ȘI ATRIBUȚII:
- monitorizează şi informează șeful Direcției cu privire la ședințele de lucru, ședințele Biroului permanent, alte evenimente de importanţă majoră;
- acordă asistență șefului Direcției privind comunicarea cu autoritățile publice și reprezentanții societății civile;
- ţine evidenţa tuturor apelurilor, mesajelor şi a altor informații parvenite;
- culege texte, selectează informaţii, perfectează documente necesare desfăşurării activităţii Direcției;
- pregătește scrisori de răspuns la petiții, demersuri, solicitări și alte materiale adresate Direcției, în conformitate cu indicațiile șefului Direcției;
- pregăteşte, după caz, mesajele de felicitările din partea șefului Direcției;
- asigură recepţionarea, distribuirea și remiterea corespondenţei aferente activității Direcției;
- înregistrează și ia la evidență corespondența, exercită controlul executării în termen a rezoluțiilor;
- aduce la cunoștința tuturor angajaților din cadrul Direcției dispozițiile șefului Direcției și a documentelor informative;
- coordonează întocmirea, completarea şi păstrarea dosarelor, precum și predarea lor operativă în arhivă, participă, după caz, la efectuarea expertizei valorice a documentelor;
- participă la elaborarea normelor de reglementare a procedurilor interne de lucru, în special privind gestiunea documentelor și alte domenii de competență;
- participă în grupuri, comisii sau în alte echipe de lucru în anumite domenii sau realizează activităţi în calitate de persoană responsabilă.
4200-4800
Perioadă nedeterminată
La ocuparea funcţiei publice poate candida persoana care:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat şi limba rusă;
- posedă o limbă de circulație internațională (nivel B1);
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
- are studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice respective;
- nu a fost destituit dintr-o funcție publică (în ultimii 3 ani);
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- minimum 1 an de experienţă profesională în domeniu;
- studii superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul management, administrație publică, juridice;
- cunoașterea legislaţiei de domeniu a Republicii Moldova și a actelor normative interne;
- posedarea limbii de stat și a unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
- posedarea tehnicii de operare la calculator: Ms Office, Ms Windows.