Scopul general al funcţiei: Contribuie la realizarea în teritoriul deservit a politicilor statului pentru garantarea drepturilor sociale ale cetățenilor prin stabilirea indemnizațiilor pentru incapacitate temporară de muncă şi indemnizațiilor de maternitate.
Sarcinile de bază:
- Realizarea activităţilor ce ţin de recepţionarea documentelor pentru stabilirea indemnizaţiilor de maternitate
- Realizarea activităţilor de prelucrare a documentelor şi informaţiilor pentru stabilirea indemnizațiilor pentru incapacitate temporară de muncă şi indemnizațiilor de maternitate
- Consultarea populaţiei din teritoriul deservit privind stabilirea indemnizațiilor pentru incapacitate temporară de muncă şi indemnizațiilor de maternitate
4790,00 lei
Perioadă nedeterminată
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova; b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c) are capacitate deplină de exerciţiu; d) nu a împlinit vîrsta de 63 ani; e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate; f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; g) în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie; j) nu are interdicţia de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorităţii Naţionale de Integritate. .
Studii:
- Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul administraţiei publice, drept, economie, finanţe, contabilitate;
- Cursuri de perfecţionare profesională (cursuri de specializare în domeniul administraţiei publice, comunicării organizaţionale)
Experienţă profesională: Nu necesită experiență profesională în domeniu
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea limbii de stat și a limbii ruse la nivelul prevăzut de legislaţia privind funcţionarea limbilor pe teritoriul R.M;
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
Abilităţi: Cunoştinţe de utilizare a computerului
Atitudini/ Comportamente: Respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.